Laden Evenementen

« Alle Evenementen

  • Dit event is voorbij.

September: Open Coffee Met… Niek Geurts van Marketingmakkers

19 september, 2017 @ 08:30 - 11:00

The Customer Journey: klantbeleving verbeteren over alle kanalen en tijdens alle contactmomenten.

Met Customer Journey Mapping breng je de spreekwoordelijke reis die je klant maakt in kaart. Tijdens een interactieve sessie neemt MarketingMakkers jou mee op reis en gaan we vanuit het perspectief van de klant naar jouw eigen producten, diensten, service en kanalen kijken.
Alle klantbehoeftes tijdens contactmomenten worden vastgelegd middels zes stappen op deze kaart: van kennismaking & trigger, oriëntatie, aankoopbeslissing, levering & gebruik, service & nieuwe aankoop naar aanbeveling.

Welke momenten en kanalen zijn cruciaal voor jouw bedrijf? Hoe presteer je op deze momenten en waar liggen kansen?
Niek Geurts en Berton van Rens van MarketingMakkers uit Horst vertellen jou alle ins-en-outs!

Gegevens

Datum:
19 september, 2017
Tijd:
08:30 - 11:00
Evenement Categorie:

Locatie

Parkhotel Horst
Tienrayseweg 2
Horst, (L) 5961 NL Nederland
+ Google Maps
Telefoon:
+31 (0)77- 397 60 00
Website:
www. parkhotelhorst.nl