September: Open Coffee Met… Niek Geurts van Marketingmakkers
19 september 2017 @ 08:30 - 11:00
The Customer Journey: klantbeleving verbeteren over alle kanalen en tijdens alle contactmomenten.
Met Customer Journey Mapping breng je de spreekwoordelijke reis die je klant maakt in kaart. Tijdens een interactieve sessie neemt MarketingMakkers jou mee op reis en gaan we vanuit het perspectief van de klant naar jouw eigen producten, diensten, service en kanalen kijken.
Alle klantbehoeftes tijdens contactmomenten worden vastgelegd middels zes stappen op deze kaart: van kennismaking & trigger, oriëntatie, aankoopbeslissing, levering & gebruik, service & nieuwe aankoop naar aanbeveling.
Welke momenten en kanalen zijn cruciaal voor jouw bedrijf? Hoe presteer je op deze momenten en waar liggen kansen?
Niek Geurts en Berton van Rens van MarketingMakkers uit Horst vertellen jou alle ins-en-outs!
The Customer Journey: klantbeleving verbeteren over alle kanalen en tijdens alle contactmomenten.
Met Customer Journey Mapping breng je de spreekwoordelijke reis die je klant maakt in kaart. Tijdens een interactieve sessie neemt MarketingMakkers jou mee op reis en gaan we vanuit het perspectief van de klant naar jouw eigen producten, diensten, service en kanalen kijken.
Alle klantbehoeftes tijdens contactmomenten worden vastgelegd middels zes stappen op deze kaart: van kennismaking & trigger, oriëntatie, aankoopbeslissing, levering & gebruik, service & nieuwe aankoop naar aanbeveling.
Welke momenten en kanalen zijn cruciaal voor jouw bedrijf? Hoe presteer je op deze momenten en waar liggen kansen?
Niek Geurts en Berton van Rens van MarketingMakkers uit Horst vertellen jou alle ins-en-outs!
Gegevens
Locatie
Horst, (L) 5961 NL Nederland + Google Maps